Saturday, November 29, 2008

kuyashi~~~

maksud nyer...agak kuciwa dgn diri sendri...
last week aku ade live aku sendri...maa..ekcelli xde la the whole live tu aku je yg performed its more to live secare beramai2...1st-half: acoustics session and 2nd-half: bands session..this time aku performed duet ngan syonin...so,means aku in the acoustic session la kan...

aku jadi yg paling 1st perform!haishhhhh...akak xbrape puas ati asal syonin letak giliran aku yg 1st..dak2 member band aku ckp psl aku xcop junban(giliran) awal2...so,syonin igt aku xkisah,so die main letak aku giliran yg mmg sume org tamo..cheh!maa...xpe la,mmg aku xbrape nak kisah sgt pon...

mase perform...aku agak xpuas ati sebenarnyer dgn performing sendri...rs cam giler sumbang nyanyi mase 2nd song...xde la nak mengharapkan perfect-play kan,sbb aku pon xde la terer mane men gitar tu,plus, sora pon xde la mcm penyanyi pon...tp maybe lack of practice,tu yg jd camtu...xbyk sgt praktis plus aku sempat masok studio praktis bebetol ngan syonin pon sekali jek...then da abeh live,cam ade bonenkai dgn sume member-music aku tuh...well,dekat 30dtg..sempat snap2 half jek...mase time ni la aku agak ochikomu (depressed) dgn komen syonin kasi psl aku/prestasi aku...da tu,sapa suh aku tanye die time die nga agak mabok (korg pon tau kan,japannese ni,bile mabok derg x la mengganas,then,bile derg mabok,mase tu la derg sgt sgt sgt jujur)...maka,terkeluar la segale komen ikhlas dr die,yg mane bile aku tanye mase die biase2,jawapan die agak terlalu berhati2,takut aku marah (kot)...die komen best yg menaikkan semangat aku nak improve tp ade gak yg aku cam rs "aishhh,keciknyer aku dr org lain"...even,bleh x die challenge aku,soh buat die nangis for last perfomance aku blan 3 nnt(insya allah)...bukan psl musik je die komen,memacam gak la...

most part: jgn control diri sendri,just let go!

xde la plak aku nk marah die sbb komen aku...just terigt2 jek..heks...maybe sbb ape yg die ckp tu betol,tu yg psl aku agak terase ngan komen die,tambah2 die ni berckp dr perspektif org jepon kan...

eh,thanks sume yg dtg yeh tgk aku perform =)...blan depan aku ade kene present psl research aku kat sensei...masalah nyer,aku still terkapai2 dgn mende research aku sendri ni...susah nyer nak mintak aku nyer senior sorg tu guide aku psl beliau sgt la sengal...pendiam,pemaloo,moody...ha..kan da terkutuk beliau kat blog sendri...ekcelli aku xkisah perangai die,cuma,for once..guide la aku yg bengap ni!!!jgn la buat aku terngaga mase meeting ngan sensei ,tgk2 die da siap sume data research sendri...skang data yg ade aku berusaha pk sendri camne nak arrange...still rs,cam kosong,xreti pape..

owhhhhh~~~ tensen nih!

No comments: