Friday, June 20, 2008

merepek

out of anything...tetibe terberharap mende yg aku rs mustahil utk terjadi....ever...never...maybe,sbb time aku menaip entry ni sambil mendgr lagu tajuk:whisper...tebawak2 lak emo nyer

tetibe tgh2 mlm ni,aku berharap telepon aku akan menyale dgn se-bip bunyik dgn terkelua satu no tepon yg aku rs da lameeeeee xkua...
wondering how things go on...
hoping that bleh dgr satu sorg ketawa yg lama aku xdgr...even bunyik batuk pon tingin nak dgr...
dpt dgr 5saat kire ok kot skang ni...

rindu?
naaa...hope not this time.
better stop sebelom melarat dan penyakit lama dtg balik...
yosh!esok zemi pagi!!!*tarik tinge sendri*kene tido awal nnt esok xleh nak bgun lak.

4 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Siapakah org yg nombor dan tawanya ditungu2 itu? Hensem kah dia??

P/s- abgjas nampak di berita dunia, Oita hujan lebat. Teringat Mas di sana...

err_quek said...

hahaha...beliau adelah sorg yg lama da sy xkontek...hemsem?terpulang pada mata yg memandang..cheeewah!

aah..betol..skang ni tgh musim ujan...tringat kat sy..mekasehhhh

Blank said...

mas,
cakap pasal rindu, teringat sy pada lagu lama dari Black Dog Bone....bila rinduuuuuuuu

take care...

err_quek said...

thanks cik raksase ijo =)