Monday, June 02, 2008

membuat pilihan...ahaks!

ehem...poyo pula gamba di atas...hahaha
skang ni aku brade kat jalan2 tgh2...
ade 2jalan yg berbeza terbuka luas utk dipilih...
2-2 pon ade ke-besh-an masing2...
need to decide within a short period :(
xsuke beno aku bile dpt 2mende yg mmg berbeza ni...

been making surveys these days...rata2 makin membuat kan aku kompius...keputusan aku kejap nak ikot jalan A kejap plak nak ikot jalan B...haish....cam `keling`(no offends to others...this word is used for those who cannot make dicisions properly...mcm aku skang ni)...

jalan A...adelah jalan yg mmg aku da dibentok utk ikot...mmg da set da da sejak dlu lagik bahwe ni la jalan yg aku akan jadi...walopon sebenar-benar-benarnyer aku xminat jalan ni (ekcelli aku give-up jalan yg aku suke...jalan XY sejak kecik lagik)...kat jalan ni,byk mende besh or more to...byk kemudahan yg ade la...cuma,susana sepanjang jalan ni aku xberape minat ah....so,kire senang ah nak adapt...

jalan B...jalan yg aku xpernah ter-pk aku bleh diberi peluang masok ke jalan ni...aku dpt peluang pon secare xsengaja...aishhhh....jalan ni berbeza sket...org kate jalan ni agak sesuai utk aku...dan aku pon berase camtu gak la(ermm...50%?maybe)...kat jalan ni...bleh kate,kene start dr mule...maka,jalan ni akan membuat kan aku mem-challenge diri aku utk adapt....

so dr option yg ade...jalan B mcm besh....tp jalan A rs sayang lak nak dibiakan...

aihhhhhhh~
malas betol la mende2 nak kene buat keputosan nih!

4 comments:

LADesign said...

oit mokcik mcm literature wktu f5 yg kte blaja dl lak 2 roads diverged in a wood...hmm bt keputusan yg baik...fikir jangka ms pjg. n the most important thing is restu

Blank said...

dik,

ikut lah kata hati dan buatlah solat istiharah untuk mencari jawapan nya.

AbGJaS said...

Hi Mas,
Mas cerita la sikit apa jalan A dan jalan B tu.
Maybe pandangan lebih bernas akan diperolehi drpd rakan2 blogger.

Namun saranan Greeny amatlah wajar..

Tepuk dada, tanyalah selera...

frappucin0o said...

aik..ape jalan A B tuh
satu kahwin satu kerja ke?
hahaha