Tuesday, February 19, 2008

tingin tgk muvi dunia baru...

yahooo!!!!
xm da abeh...so,skang secare official nyer,aku bercuti slama 2blan!!!(walopon hakikatnyer,aku da stat cuti minggu lepas lagik,hiks!)
the last paper was a bless...sy sukeeee sugisaka sensei...hahahaha

so,apekah perancangan aku utk cuti 2blan ni...erm balik mesia?ayyo...xla kawan.aku decide mau duk je sini menyimpan duit dr membeli tiket flight ke mesia cuti spring kali ni...maa ekcelli,pasalnyer xde duit... :p

tatau la,nak wat pe cuti 2blan ni...yang pasti,bile cuti,idop aku akan jd lagi XBETOL-TUNGGANG TERBALIK ah...makin malas...makan xjage,tido lagik la...suke hati je...dan yg pasti,lagik cuti..lagikkkk la duit tu akan kua cam air paip...aishhhhhhh*sign*

try nak cr keje part-time time2 cuti ni...agak2 ade x org nak amek aku keje ek?hmm...dlu pernah la mintak baito(part-time) kat satu company ni...jd tukang seiri(susun) data...gi interview die...tp last2 xpat..psl aku rs die xmo org asing(tambah2 alien cam aku ni)...aha,hampir nak dpt keje kat yuubin(pejabat pos) tapi,sbb sendiri malas nak anto salinan lesen part-time,kene la reject,maa...time tu,aku maseh mude-rumaja...x-pk dgn bagos time tu...

kenapa nak baito?
maa...duit...klo bleh nak menyimpan sket utk kegunaan terdesak...ekcelli,aku xler kesah dpt byk mane pon,gaji biasiswa yg aku dpt ni pon mmg cukop sebenarnyer...xdela terdesak...cuma nak menyimpan...pastu nak rs pengalaman keje kat negara org ni...nak bercampo sket ngan org2 jepon,sblom aku akan bakal tinggalkan negara yg aku da anggap cam kampong n02 aku ni...

ape lagik nak taip ek?
hmm..ok la,azan subuh da...
till then aaa~

2 comments:

Anonymous said...

2 bulan ek?
bahagienye idop..
org cuti tak smpi 2 minggu ni...
tension!!
xpelah... bile tension, merajinkan diri bace celoteh kak mas! ^^
sure ilang tension tu kan??

err_quek said...

hehehe...teroskan usaha ko memebace blog aku yg kejap on kejap off...
gambatte rubi!!!!!