Sunday, February 03, 2008


akhirnyer dapatlah jua aku melihat matahari di waku tgh ari...hohoho....this pass few days,aku bz bekerja...hohoho...

aku ngan cik bal jd receptionist kat kougaku gakkai(enggineering symposium) kat beppu...melayan karenah mcm2 jenis org intelek...ade yg baik,sopan,blagak sket,aura menakotkan,cengih(byk kire),ansem,lawa,bergaye dan mcm2 lah....ade la beberape negare yg join...byk dr korea universiti...

ade abg misai,abg best,abg control,si comel,si pemaloo,akak utama dan makcik perfect...ni sume rakan sekerja aku ni...tgk gelagat derg ni kenkdang aku ngan bal ketawa jek...

keje ni,xde la susah sgt pon...maybe penat sbb byk diri(nak elak mengantok) dan senyum sentiasa...br aku paham perasaan mereka yg keje kat front desk..kene saba...nak2 klo kene layan perangai tahpape...pastu bile keje ni...da rs cam keje bebetol lak...kua kul 6.30 pagi(gelap lagik sini) balik kul 7malam(gelap jugak)..slame 4hari..xnampak matahari langsung...

tgk2 org2 intelek ni...paling respek yg pompuan la...dikalangan prof.,dr,org2 lelaki yg spesialiti derg pade robot ni,ade gak terselit2 pompuan...series respek...jeles bile tgk derg bleh bersembang dgn yg lain pasal mende2 engineer ni...dok bezakan dgn diri sendri...uuu~~~ terasa kecik nyer diri aku ni depan derg...jeles bile derg berjaye dlm bidang yg aku rs mmg derg suke buat...maaa...abaikan.

spanjang 4 aritu...dpat la tumpang keta si umeno-kun..hohoho..dr kereta beliau dan tpt beliau tinggal,dptlah aku membuat teori bahwe die nih berasal dr keluarga yg berada kot,dgn gaye baju die..pstu care sopan santun die berckp...die ni la yg ajar aku,jikken succhi sensei aritu...kansya shimasu!dpt gak naik sehari keta horikawa-kun yg memalooo kuceng...pendek kate,dpt gak la tercapai hasrat aku nak menumpang keta dak klas aku...hakhakhak

byk sebenarnyer cite besh2 spanjang keje ni...tp asal ek,xreti lak nek bercerita sini...
hmmmm...

No comments: