Friday, February 15, 2008

skang da pkol 5pagi..tp aku xtido lagik arini...

ari ni sebenarnyer ari yg aku rs paling stress,paling penat,berdebar2,sronok,rs nak pelok,rs nak nangis pon ade...kire sume prasan ade lah!
arini ade 2 paper...

alhamdulillah ^________^

ade satu paper yg menggerunkan aku...tatau la result lg sebenarnyer...tp,alhamdulillah~~ rs relief sgt,sbb mende yg aku dok stress/riso sepanjang 6blan ni..da lepas..ape nak jadi pas ni..jd laaaa~

ekcelli,smalam aku xcukp tido sebenarnyer..bgn awal2 pagi sumbat pale otak dgn shiki(formula) utk 1st paper of da day...pastu,tgh ari lak,dr sekolah balik umah balik...blaja sket2 utk yg 2nd paper...series,nga try blaja utk kali terakhir tu...aku rs nak muntah giler,bdan xsehat sekejap,maybe sbb skang ni sejok melampau....bleh nga tgk soklan2 yg maybe kua tu,aku menggigil2 depan heater yg level die max...so,agak2 la,perasaan gerun aku utk 2nd paper tu...

bile abes je paper tu,seb baik la,xde sape2 pompuan yg aku kenal lalu depan aku,klo x,xpasal jek kene pelok ngan aku...series!rs release sgt sgt...

penat ni sebenarnyer...tp...agaknyer mcm2 blaku arini....ade besh ngan xbesh nyer..trus xleh tido...aku pon xsedar..tgk2 skang da pkul 5..lagi 1/2jam nak masok subuh da sini...igtkan penyakit xleh tido mlm aku ni da baik la sket sejak minggu lepas...da dtg balik~~

*****************************

2-3 ari aku dgr lagu ni...lirik lagu nyer cam satu peringatan utk diri sendiri...

dear myself,
berusahalahhhhhhhhhhhhhh!!!
(dan kamu-kamu juga)

1 comment:

AbGJaS said...

Hi Mas,

Masih bergelumang dgn buku2 rupanya... Bila nak habis exam tu?
Tabahkan hatimu selalu. You can do it...you can do it Mas!