Tuesday, January 15, 2008

new breeezzz....


arini arijadi adek aku yg no 3...intan nur atiqah...
akak...appie beshday..
she`s now 19...xsangke besa da adek aku yg ni...she is my spesel sister among all sister i had...
aku tatau la kan ni name penyakit ke ape..but she`s `syndrome down`...maksud nyer,xla normal cam gadis2 lain...die dpt syndrom tu bukan sbb keturunan,tp sbb complication at birth(huh,seb baik aku kecik lg time akak lahir,klo x,aku saman da dr yg sambot adek aku tu)
tp bg aku,die ni bijak,majime(hardworking),sentitif dan penoh kaseh sayang...
bg aku,she is my responsibility...so,ape2 hal berkaitan ngan die nih,selain parents aku,they had to trough me 1st...dan anyone yg new to our famili(xkisah ler,kenkwan ke,jiran ke,bf ke)...klo bleh,kene get a-long dgn akak,then br aku accept the new member....(bf adek aku da pass test da,so...ON!)

************
br tringat ek...sejak masuk tahun baru ni,aku xber-pk pon pasal azam baru utk tahun baru...hahaha,mcm la,tetiap tahun aku buat azam...tringat mase lepak2 girls dlu kat kedai sushi...cik bal tanye,ape kah azam anda?...aku jd terdiam jap...hmmm...BAHGIA!?!erm...CERIA!haaaa....utk tahun 2008 ni aku berazam lebih CERIA dan bahgia dr tahun2 selepasnyer...

review 2007

half of the year 1st round,been the worst!!!aku mengalami saket jiwa yg teramat...hampir giler sbb hampir lost in controlling my own emotions that time...
thanks to bal who keep suppot aku dan being understanding all the way trough...
alhamdulliah...
half year 2nd round tu,aku da berjaye get over saket jiwa aku tu,even ekcelli not 100% cured...
berjaye kembali ke keadaan `ketawa/gelak yg jujur`...
found new love(hahaha,bukan org yer)...
dan br terperasan,time ni aku lebih sarcastic to people(asyik rs nak marah je)
still,sampai skang,aku suke mcm ni...happy walopon ade la mende yg nak kene pk(study speselly nyer)...
so,tahun 2008 ni...sbb kan xde la berubah mane sgt kan,aku rs same je...hiks!
oh yer...
moga2 dpt la aku ke final year!!!
aminnnnnnn(korg doa la same!)

**************
saikin(baru2 ni) aku telah mengalami demam....aaaa.....demam ape kah itu?demam terminat pade mende2 gothic pastu terminat lak group name x japan...maaa ekcelli,aku tau derg ni lama da,tp x berpeluang nak yukkuri(slow) dgr muzik derg...tau la derg legend kat jepon ni...tp sejak minggu lepas,ade cam satu show kat tb ni menarik perhatian aku psl band ni pastu,die nyer lead member lak muncol ari ahad aritu,aku jd sgt ki ni naru ngan group ni...siap cr info psl derg..hooooooo....solute ah derg ni...ekcelli aku x la into hardcore rock sgt...sedap gak lelagu derg bawa(lagu lama la tp,psl dlu derg broke-up,br tahun ni bersama kembali band ni)...sedap2!dan aku respect sama lead member group ni...patut la org jepon bangge sgt ngan band ni speselly lead die,Yoshiki...die kire legend gak lak dlm dunia muzik rock dunia,been produced numbers of rock band...pastu terharu bile bace biografi die ni...hohohoho....pastu dr x japan tu..terbawa nak tau pasal miyuvi,gactk(cam salah eja jek),violet uk,s.k.i.n,hide,sugizo dan lain2....maka,berlaku lah perkembangan baru dlm muzik yg aku minat...

ok la...
kene tido skang,klo x,tido pas subuh nnt badan xbermaya lagik...

No comments: