Tuesday, January 22, 2008

mari makan limau!!!(menaip entry sambil kunyah limau :p )

korg pernah sakit sendi x?
aaa..aku nga sakit la nih =(...sejak 2-3 ari da...xleh angkat tangan tinggi belah kiri,sbb tulang kat bahu kiri ni rs cam pedih...ekcelli xde la terase sgt sblom ni...cuma skang ni terase berdenyut2 lak...seb baik ade minyak-panas-kale-ijo mak aku bg dlu...bleh la kurg kan sket...urut?aaaaaaa~~~...xleh-xleh..pasal bile aku pijit sket je..rs pedih...asal ek?nak kate aku bersenam...mustahil skali...maybe salah position tido...pas,ditambah lak dgn keadaan aku yg xmau dok diam..praktis men `si merah` aku tu lagi...lg ah agak nyer menambahkan beban,trus arini, die berdenyut2...sblah je...blah kanan..sehat walafiat...hmmm...xpe...nnt baik la kot...

smalam punye smalam...buah ati aku(laptop itam)ini membuat perangai yg ke-tah-brape kalinyer...hooooo...kali ni series nyer problem...tetibe...komp ni,device internet die ilang...ey!!!aku x buat pape k ngan komp ni..last sblom die wat hal,aku mmg shutdown leklok je komp...xde men-donlod pape pon sekadar melayan mv2 kat utube..mmg pelik...aku jd x keruan tau setgh ari...seb baik ade cik afif menolong melihat komp aku ni...die pon pelik,psl,komp aku elok je,tp internet tetibe xleh detect...hohohoho...cik itam ku ini sewel ku aritu....

xlame lagik,ning baizura nak kawen ek?(hahaha,mcm die kawan aku jek)...saiking byk ek org kawen la,kapel la,tunang la...mcm2*hiks!*

****************

skang skola da mule bg cam survey kat student,nak buat pe pas grad nnt...mau sambong blajakah?keje di jepon kah?balik mesia kah?.....
keputosan aku?
sblom ni byk sebenarnya...mcm2...mcm xtetap pendirian pon ade...pslnyer,aku just amek ringan jek mende...nanti2 la...
yappa,
soro-soro jikan da yo~(its near the time)
kene gak pk...pe yg aku nak buat pas blaja...

bleh x..umo aku da 22 ni...xde rs pon cam umo 22!saiking(baru2 ni)...cam tersedar sket.....byknyer mende nak kene pk..kene amek kire gak org sekeliling...
balik mesia?
mesti la...cant just ignore those people yg menanti2 aku balik,walopon,ade ketika aku berpk...xmo balik dlu...stat my syakai-jin(matured-life?...kut maksud die)life di tpt2 slain negara sendri...
da kesshin(tetap/nekad) da...
tp....
pk2 balik...hmmmm....xbleh pentingkan diri gak ek...

ichio,mesia ni kaette,shigoto shite(betsuni doko demo iin-dayo),mata ato de,shingaku ka dou ka...sono toki,kangaeru

ayat aku,bile org da sebuk2 tanye aku pas grad nak wat pe...85% mmg da kettei(kompom)...tp,still...
nayanderu(kompius)
*nyap-nyam-nyam-nyap**kunyah limau*

pssst:bal..pedang ko da sampai da!

No comments: