Tuesday, December 04, 2007

sedap la plak lagu di player blog ku ini *title xde kaitan ngan isi*

ni aku curik snap pakai camera cik bal mase klas ari sabtu ari...inilah~~ sensei yg yg aku kire paling ler baik nyer seantero duhnia!xcaye?haaa....aku tau,byk crite psl beliau ini...tp,dgn bacth aku die nih sgt nyer la baik nyer...,aybe sbb next year die da nak bersara kan,so,ati die lembut ya amat kut...

sememangnyer klas beliau ni aku xpaham mende ape je yg die ajar...lagipon,die ajar black board tu je...asalkan ko dtg kelas beliau ini,then nak tido ke nak sembang xhengat dunia pon bleh...xm paper beliau ini..uishhhhhh...sungguh besh!gerenti dpt a!series nih...xcaye..meh dtg sini,amek paper beliau...

cumenyer,die nih smangat sgt nak mengajar(walopon die ngajo blackboard je kan)...suke beno wat klas ganti dimase2 yg x strategik...nih klas ari sabtu!ade ke aritu nak wat ari ahad...pastu ade plak idea beliau nak wat klas ari tgh2 org bersuke ria sambut festival universiti(dai-sai)...nak lagi besh...baru2 ni beliau mengeluarkan idea nak wat klas time krismas!!!huh!ye la...mmg la aku xsambut...TAPI~~~mase tu ari cuti....C.U.T.I tau!!!sape la yg sanggop ke skolah mase time cuti winter itu...adeh laaaa....seb baik dpt tentangan keras dak2 klas aku...

bayangkan...klo ari sabtu..stakat yg dlm gamba ni JEK yg dtg(siler kire skali yg mengambik gambo)..bayangkan di ari cuti yg lain...sah2 la..lagikkkkkkkk kurg dr ini....

encik koma-e :douyoubi no deta?(klas sabtu ko dtg?)

aku :un,deta.(sambil tunjuk dak2 yg dtg,kebetulan kitaorg duk satu area lak ~_~; )

encik komai-e :woa,sugee na omaera...(woa,bagos nyer korg)

sebenarnyer cik koma-e oiiii...klo aku ni org jepon mmg...MEMANG aku kan ponteng seperti kamu jua,masalah nyer,aku ni pendatang..kene wat cara pendatang la kan...

5 comments:

Anonymous said...

huhuh...klas ari sabtu...xdapek den nk nolong ha!
buatnye ko kat sane takpe lg mas, sejuk aje...kot kalu rubi dh kena rentas yuki lg.. adventurous sungguh nnt perjalanan ke skola!
neway, take care dear! kaze hikanai you ni..
tte iu ka, kocchi wa kaze hikanai kedo, yuki de hajimete subetta na... MAJI itai yo~~~***ptutnye mende ni berlaku 3 thn dulu, so that i won't complaining this much!***

Blank said...

alahai dik, knpa yr lecturer tu, dia macam dah malas nak enjoy kehidupan yg penuh warna warni ke, sampai hari cuti pun jalas terus.
kesian bebudak nak rihat dan enjoy sakan. cuba you all semua boikot klass dia pada hari sabtu dan tengoh dia punya response.

err_quek said...

rubi:
eh..bukan kat sane pakai kasut yg tajam2 tu ke?so,that korg xmudah jato kalo pijak ais...karada ki wo tsukete ne..

kucing itam:
slaloo je buat dak2 ni boikot2 kelas...hehe

Anonymous said...

i miss dat cikgu.. :D

Anonymous said...

haha... kak mas! tu la kena mai hokkaido skali! xde org pki kasut cmtu la kt sapporo ni. maybe u can find some wearing shoes like that in some places here, but not all! lucky u that have me wearing boots (bukan boot hitam nk gi noreh tu eh XD), or else u see the rest of my friends are just wearing normal sneakers! furthermore, i slipped from my bike, no matter how find my boots are, the one who grip the snow was my tyre, not my boot! haha