Thursday, September 21, 2006

bagaimana ya?

bile kite merajuk..sakit ati..atau terase ati..
camne nak tunjuk kat org tu kite nga nga bebetol2 rs camtu?
bile xmrajuk,xmarah..dikatekan series marah,merajuk...
bile diri nga tersentuh ati neh...rs marah...igt kite main2..saje2 je...
eeeee!!!!
satu minggu ni aku bengang dgn org tu...
kenkdang aku bia je,buat tatau...
tp,bile tetibe aku rs cam x sedap ati...rs cam kene tipoo...
berasap je ati neh...
heh...

aku neh x pandai nak tunjuk kat org aku nga bengang ke,marah ke sedey ke accept klo aku nyer gunung berapi(tahap sabar) da meletop (dan kat certain org je la aku mengadu pon)...aku lebey suke bg hint kat org tuh aku nga marah..tp...eeeeeeeeeeee!!!die buat2 tatau je..chet!pastu bile marah bebetol die igt lak,aku memain..bile aku sound..mende yg kene diperjelaskan..turns to aku lak yg bersalah!warghhhhh!!!!geram betol aku neh...

yes,aku mmg suke melawak..ceria..tu konsep idop aku...tp,when the time's come,ade part yg aku kene series,yerp,aku mmg..darm!series!!!

memule aku buat la teori yg positif supaye rs marah neh cool..tp...makin lame makin rs pelik...something"s going on...wargh!!!!!
kenkadang sampai terfikir kewujudan dan kepentingan manusia ini...(masya allah...tolong sabarkan aku!!!)
kenkdang rs cam nak jumpe die,nak tampar je muke die kekuat bg die rs sakit ati neh,same cam rs sakit ati aku slama aku terase sakit neh...
rs cam nak je doa die kene langgar lori..tp,kansel sbb nnt aku lak berdosa doakan mende jahat...

aku tau,die x bace pon entry neh...dan x sedar pon aku nga kutuk die kat sini..heh!

MARAH NYERRRRR...

*dear kawan blog lelain,abaikan entry neh..hehe..nga geram neh...geram sgt sampai air mate kua sendri..fuh-

5 comments:

AbGJaS said...

Hi Mas,
Geram? Rasa nak tampar?
Tampar je lah..

Oops!..Sory Mas, atas nasihat abgjas yg tak berguna itu...
Huhu..

err_quek said...

ahehehe..klo la dpt abgjas..lama da saye tampa je die..

Anonymous said...

Mas,

pada sy, bila sy benar benar marah, sy akan pejamkan mata, pekakkan telinga dan kunci mulut (silent drill).
Sy akan membisu dan membatu tanda marah.
Dah tak kuasa nak argu atau beri penangan, kerana sabar adalah separuh pada iman. Sy tak mahu ikitkan nafsu amarah...nanti jadi kawan setan.

Anonymous said...

:( nyuuuuuu....

err_quek said...

raksase ijo: ahehehe..sy bia kan je jugak...walopon die dah tau die dah kantoi,tp nak jugak sembunyi2!sape x geram rksase ijo!ee!

ary:aik?terase?