Sunday, April 28, 2013

debar.rindu.

debar seyh.
aku ada masa few month.very few month utk ke sana.

famili.
life.
works.
money.
friends.
cinta.(yer.i am sucks at this thing!)

will it be good  bile aku buat keputusan tu?
or its turn to be satu decision yg salah yg aku akan menyesal seumur hidop?

tapi.
yup.
too late to turn back and re-decide.

aku doa,moga ape yg aku da decide ni adelah satu positve utk semua org dan utk aku sendiri jugak.

aku harap...
ayah kat sana restu keputusan aku ni.

demmmm.
aku rindu sgt kat ayah...rindu yg mcm nak sgt cium bau ayah,
nak sgt duduk sebelah ayah setiap kali aku susah hati.
rindu bile sgt2 cam ni,die akan just duduk sebelah aku without ckp pape.
sbb he know.aku just nak somebody to comfort and convince je dgn setiap ape yg aku decide.
sbb ayah tau.aku manusia yg degil.
rindu nak somebody yg tau,dlm firm,baran,ketawa,senyum aku...he'll will say
"kenapa ni?"sbb die tau ape yg aku rsa...
rindu nak tgk ayah senyum.
rindu dgn gelak tawa ayah bile something silly.
rindu nak dgr ayah maraah "hish" bile die xsuke ape yg aku ckp or buat.
rindu nk tgk ayah goreng kueh kat dapo dgn peloh kat badan die
rindu nak tgk ayah makan bersungguh dgn makanan2 yg aku beli
rindu bebel ayah bile buat sesuatu yg die rs xbetol
rindu nak pagi2 ayah akan get ready kereta aku sebelom aku gi keje
rindu nk cium tgan ayah,pipi ayah...

dan.
aku terkilan.
sbb aku xsempat ckp kat ayah(even sepanjang ayah ade pon)
aku sayang ayah.

pehh.mana aku nak cari org yg boleh tahan dgn aku mcm ayah?

tapi.
satu yg aku tahu.
i've learn that.jgn pendam sbb ego.
better say before it too late.
what happen after that,at least die firm.clear tahu.
kan?

No comments: