Sunday, March 17, 2013

kokoro kara kokora omou kimi ga taisetsuna mono ha nandesu ka?

baik.

dia datang kembali tika lelah memngumpul senyum menghadap dunia.
hanya bertanya kenapa mendiam.
langsung tiada pujukan  maaf.
dengan hanya satu ayat soalan.
satu ayat yang sungguh ringkas.
satu ayat ringkas mmg  buat tangis satu masa yg agak panjang.
kenapa dia toleh belakang?
kenapa dia mencari yang telah dibuang?
dan kenapa dia boleh lagak seperti tiada apa yg berlaku?

aku marah.amuk.tapi bisa berantakan dlm hati.
kerana banyak mata yg memandang.
kerana yang memandang perlu aku senyum utk beri mereka kekuatan.
susah begini.
hipokrit pada diri sendiri.
namun,perlu jadi begini.

jujur.
aku mungkin akan biar die kembali.
kerna manusia biasa lemah pada rasa yg satu ini.
dan aku manusia yg normal.

tapi perlu masa.
luka masih bersisa.
tangis masih ada.

masih lagi terbayang maksud
"beri peluang utk mencari"
jelas.tiada ruang penting aku disitu.
maka
apa perlu mencari kembali???

demmm!

somebody pls selamatkan aku~~~~~


No comments: