Sunday, July 03, 2011

raja katil california main dgn gitar merah ku itu sungguh syiok!

salam.hi...
lama da x coret ape2..since last time bal kawen...
still no big news or ape yg special nak dicoret di sini...

ha!mungkin crite yg ini...
alhamdulillah...aku da berjaya track balik sorg ni...the one yg aku rs ade salah paham bertahun lama nyer da berjaya di track dan dijumpaidan berjaya dipulihkan keadaan seperti sediakala...

but..
i cannot expect that things will be the same as 6 years ago...bapak lama kan?still,aku sgt sgt bersyukur alhamdulillah alhmdulillah alhamdulillah byk2 kali aku dpt balik temu dgn sorg ni...naaa..xde la bertemu pon...jumpe balik kat FB jek...then msg2 sket2...heh.xsangka angan die dlu...skang da nak jadi kenyataan..very proud of you lah!aku gak yg ter sadai kat sini...hmm..maybe dream aku tu susah sket nak di-realitikan sbb kurg realistik sket...

and theres some more byk persoalan 6tahun yg nak cacth up lagik nak di tanya tp...aku rs biarlah xtanya sbb,kang aku xdpt imagine ape reaction yg patut aku bagi once i knew...bia je la tatau ye dak?

sgt rindu dgn geng2 OITA..cik bal,kak jaja and kak fuza ...mostly this 3 guys aku rindu nak jumpe...haish..tp time aku singgah sana mcm sume bz jek..huhu...mayb netx time kot...

cik bal;
nnt kite jumpe yeh di sane ari ahad.

kak jaja;
alahai pi kameron?...hmm slamat makan straberi byk2..jgn terlebey sudah..sakit perot nnt

kak fuza;
saya doakan yg terbaikk utk akak dan baby juga..insya allah everything will be OK...sayang akak.Insya allah kami dtg lawat akak keh..(dgn cik bal nnt)

6 years lost friend;
:) aku rasa ko xkan jumpe aku nyer nnt...aku kenal ko lah,when you say MUNGKIN or INSYA ALLAH mmg xkan muncol...aku doakan ko dpt best result for your coming interviwe 11hb ni...moga cita2 ko sejak kite sekolah tu dpt akhirnya..bleh aku tumpang naik free bebile hiks!
aku rindu nak tgk muke ko duhhhh~~~

-intanmas-


No comments: