Tuesday, November 16, 2010

sape kisah klo ko jadik raja kepade segalenyer....ooooOOO

haha..lama xtaip buat title ala2,xde kene mengene ngan isi crite....lately,idop ala2 monotone....xde la eksited sampai nak di crite kat sini sgt...
kot klo ade yg rs menarik idop aku ni...bgtau la yeh..bleh rekodkan sehari...pastu korg tekan la repeat button byk2 kali...sama jek...

ade org tu slamat da bercincin...alhamdulillah...ade gak yg da ber-anak..alhamdulillah jugak...kurnia rezeki allah bagi,have to give 100% responsible to care for it!rentetan kawan aku yg da ber-cincin itu...once,parent aku tau...siap!muke risau tapi xbrani nak tego bile derg nak refer kat aku...yer,biler bab2 ni,mmg aku xsuke dibangkit kan...tp aku paham tahap risau derg dgn aku ni...dgn tahap ke-sosial-an aku yg terhad ni...aku paham nape derg risau...tapi mungkin gak,since last statement aku :
"xpe,slagi x menyusahkan org,macam ni sampai bebile pon ok jek"...dlu buat derg maleh nak bising kot.dan juge mungkin parents aku dpt mengutip rahsia reason sket, pasal aku keep-shut-door-close bile masok bab2 ni...heh.let it be.insya allah dgn izin NYA,kot ade jodoh ngan sesape,then sampai la masenyer...

lately,aku been hooked up dgn lagu si sara bareilles(mcm salah eja) yg satu tu...sampai terbawak2 masok tido...giler aku rs lagu ni berantu...siap sambil cr product NG kat kilang aku dok la humming lagu ni...even OA aku pon kate aku agak sewel dok humming2 lagu ni ulang2...haha,pk balik klaka la plak....

rasa rindu giler nak jumpe cik bal,kak puza,kak ja,amy dan lenlain...this month or maybe next jugak,aku akan stuck sini lagik...xnampak lubang mane nak celah pi shah alam..haish....ape crite korg ni?

oh yee...cik bal,ko igt x,aku nyer prangai yg pelik yg satu tu?yg aku suker terjato tetibe tanpa disedari tu...yer,baru 2-3 ari lepas,penyakit tu dtg balik...haha...aku nga elok2 jalan,tetibe jatoh tanpa aku sedo...depan bank kat pekan...huuuu....elok lak terjato dudok,pastu bangun balik jalan straight sampai pk,"eh,aku jato eh tadi?"...haha...ngokngek tol.

keh.till here then.

SALAM AIDILADHA SUMER.
JAGA DIRI DAN ORG YG ANDA SAYANG ELOK2 k~

No comments: