Sunday, November 21, 2010

phew!

this week punyer weekend aku rs giler ponat....smalam,spatotnyer keje,tp dgn langkah bijak dan bergaye,aku apply early dismissal pkol 2!maa,cadang nak pkol 1,tp bos aku xbg la pulak...berambat balik,salin baju gi kenduri kawen cik sya(kawan skolah aku mase di convent)...pi ngan cik lin yg kebetulan balik cuti beraya...giler ah!hampir 10tahun gak ah xjumpe ngan cik sya,mmg muker still same!!!die pon agak terkujat tgk aku dtg..seb baik la cik sya kenai aku lagik..klo x,maloo tu gi umah kawen org xkenal!

kejap je,pas salam sume,lepak lak apdet citer dgn lin..then sam the music instructor,call soh gi centre awal,so nak buat session sejam...ahyooh!berkejar aku balik sbb time tu da pul 5.30,session pkol 6...da la xprektis,salin2 baju org kenduri pakai sweter jek...pecut bawa pi sek. 18(ni ipoh nyer seksen 18 aa)...

tercungap2 naik tangge sbb room session aku tu ting. 3....
sesampai jek,trus dudok,yg si sam tu plak gelakkan aku psl aku bleh terlupe nak kua kan gitar aku utk session main gitar!haha...then,terbeliak mata die tgk aku bw gitar shownin kasik mase sblom balik mesia aritu...yer rakan2,gitar merah kesayangan saye pin nyer telah broken/loose...jadik kene bw kedai gi baik pulih yg tah bile tah aku nak bw...maka terbongkarlah past history aku yg pernah berhijrah ke negara "urdu" setahun yg lalu....bleh plak si sam ni suh aku jgn main gitar,sbb die nak bace mende ape yg dok tercongteng kat gitar aku tu...bleh plak die pi main,pusing2 gitar tu then satrt citer,gitar shownin ni umur die da 7tahun.hekkkkkkkkkk!br aku tau,aku igt umo die ade la lam 2-3sbb gitar tu shownin bli kan kat kedai die punyer...rupenye da 7tahun...tup-tap-tup-tap...pkol 8 baru aku balik umah....
sampai umah..masak diner for family(ekcelli more to utk mengisi perot sendri sebenarnyer)...pkol 11camtu aku da flat,tp sempat lagik layan korean drama sampai kol 1...ngehngeh...that day,ekcelli aku xcukop tido sbb bergayut lak dgn si shanker sampai 1pagi...

so,arini,aku bagun pagi dgn kedaan pale berat dan mamai...agak dekat tgh ari sket baru elok skit tuning pale aku....cik norlie plak tepon,ajak cr adiah utk kawen kawan die...aku pon ikot jek la...pusing2,bleh terjumpe kedai 100yen@rm5.90 nyer kedai,niat nyer nak jengok2 jer,skali aku sgt teruja bile mane ternampak bykkkkkkkkkkkkkkkkkkk mende2 yg aku slalooo bedal mase kat nihon dlu...

series kau bahgie giler...terubat rindu kat oita!cik nolie sampai geleng2 pale tgk aku dok tunjuk2 die sume mende yg aku slaloo gune dan telan mase kat "urdu" dulu!ade go-go no ocya,pocarisweat version jepon,morning tea peberet kakja,lemon tea yg cik bal slaloo minom dan juga go go no ocya pujaan aku dan kak puja....tapi disebabkan aku miskin ujung blan ni,hanya mampoo bli sebotol gogo no ocya jek...oleh itu,pade cik bal,kak ja dan kak fuza...terima lah gamba ini buat tatapan khas utk korg!

2 comments:

cikhajar said...

saya terus membancuh teh o... dan sejukkan selepas melihat gambar ini.. owhhh natsukashiiiiiii

fuza said...

uiksssss..hoshiii!
mas...akak tertarik bab bergayut ngan shanker tue...jgn bergayut ngan salah org dah la...ahahaha...:P

tokorode,murishinaide karada mo taisetsu ni shite ne!yukkuri yasunde~