Sunday, August 15, 2010

yerp.aku mmg panas baran...cume,panas baran aku ikot tempat...slalonyer aku hanya akan marah2 dgn family (terutamenyer adek beradek ah)...kenkwan rapat...tapi tidak di tempat kerja...
mmg aku ade 2 personality...kat tpt kerja lembut sket...more sarcastic kat tpt other than tpt kerja...tp klo aku nyer termometer kesabaran da sampai tahap didih tinggal mase jek bebola merkuri tu meletop...mmg aku sembor je..xkisah la ko GM ke manager ke ape....

so,jadik lah bertengkaran maha hebat berlaku di opis...aku da la dlm ZON bahaya (i.e bulan mengambang bg pompuan)...yg si boss departmen lain ni terjerit2 melepaskan tensen nyer kat aku..kene la sebijik tengking-an balas dr aku...mase tu aku xde pk ape dah...lantak ah nak berenti kan aku kje ke x...aku ade point aku balas balik...walopon aku ni kuli..but i deserve some respect as a kuli,ok!

jujurnyer,lepas aku calm down...aku kecot perot gak ah...mane x,aku xsedor menmde ape tah aku ckp kat die...tp seb baik bos aku back up aku..sbb baik die paham keadaan dan paham perangai sekor tu...blagak x tentu psl...seb baik sume org paham keadaan aku time tu...dan juge paham perangai org tue tu...so,case close next day nyer...dan that person nak xnak kene jumpe aku sbb nak mintak data ngan aku...hoyyeehh!i win bebeh!

dan,kemuncak pade tensen nyer aku..smalam aku balik awal dr kilang...sume org pelik.boss aku gelabah takut aku cr keje lain,jenuh die bg hint2 nak tau pasal pa aku balik awal jumaat lepas,pastu tambah lak aku mintak cuti this coming jumaat...hohoho...

ekcelli,aku cuti sbb aku nak rest jap...balik awal tu sbb nak rest kan emosenal aku dan tuning balik mind aku ni...same gak next week...nak balik bandar,gather ngan geng2 kat sane...but,itu pon if derang free la...

parents aku pon da feeling2 risau tgk perangai aku yg pelik sejak last week...so,aku rs its time aku lari kejap...klo x,mmg bleh keras ati ngan pale otak aku ni,mengadap prob by prob tpt keje aku tu...

No comments: