Monday, May 03, 2010

geee...officially relocated.


last week agak hectic..maksud aku bz sbb nak kene siapkan mental utk terima kenyataan aku akan tinggalkan status aku yg dok aku pegang spanjang this past 10years as musafir...asyik merantau to a new place leaving family kat batu gajah...

now,officially...i am back to batu gajah.feels like old days...bangun pagi siap2 gi skolah (skang gi keje la,da tua kan..)
dgr bunyi bising kat dapo mak aku siap2 food for us,anak2 dia nak siap2 ke skolah/keje,ayah aku dok iron2 baju dia ngan adek aku kat bilik stor,terdgr jerit mak suruh anis (adek bongsu) bangun tido n solat subuh...nanka,chotto siawase tte kanjita...

as at today,aku rs ade relief sket bile balik sini...tatau la yg akan dtg...

aku tatau ape yg akan menanti aku kat tpt keje baru tu...rs agak cuak jugak...
ye la,kene jd baby balik nak start dlm bidang baru...
agak2 dpt ke aku nak jumpe geng2 kakak2 yg best mcm kat kilang kat Shah alam?
agak2 dpt ke aku jumpe eng. yg senang aku nak get along wif to solve planning prob aku nnt?
agak2 aku bleh ke handle pressure/stress mcm kat kilang lame eh?
and of all..agak2 ade x org mcm en. A**** yg aku dok minat seperti yg aku dok war2 pade cik bal sama kak fuza...(haha,sempat lagik aku menyimpang)

isk.new life just startted at no. ZERO point...kene berusaha tgk point no. One plak camne keadaan nyer dulu br judge,'aite?

yosh!
gambarou zee!

psst:aku nk apload gamba last day kat kilang,masalahnyer,pic transfer aku ilang..adekah tertinggalkat umah sewa,atau aku campak mane tah?adeh!

No comments: