Tuesday, April 27, 2010

declare

ok.
wanted to make a short declaration here.

Dear YOU,

Skang ni saye,Intan Maslinna da confuse same ade awak ni sebenarnyer ikhlas dlm hubungan dgn manusia sekeliling awak.

so,due to sampai yg da kali ke-brape tah ni...seems like YOU happy and meng-lost contact kan diri YOU dgn saya dan berkemungkinan BESAR akan cari saye semula bile susah dan xde sesape lagi yg nak di TURN INTO...mari saye bagitau sini...

HALAL
jika benar awak xterniat nak buat cenggitu dgn saye,or mungkin awak terlupe(ye la,tgh happy,so lupe la sgale mende kan?)...sy halal kan hutang yg tertunggak itu...

HARAM
jika niat awak slama ini hanyalah utk mengambil kesempatan di atas keikhlasan saya,maaf.
sy haramkan ape awak amik dr saya sama ada emosi,hati,barangan,wang ringgit dan sbginyer.

Clear?

Aku tau,xbaik buat mende2 camni sampai mengjatuhkan halal-haram,tp yg ni sbb aku xcleared dgn siapa manusia yg aku da get invoved with.

Dear you,
Klo rs ni ade kaitan dgn awak,kindly make things cleared and say sorry so mungkin sy akan halalkan ape yg sy haramkan.

Thank you.

No comments: