Sunday, December 13, 2009

sono shunkan..haishhh...mata au ka?

maksud dlm bm:
masa sedetik tu...agak2 akan jd balik x?

yer...aku last2 week sgt bz ya amat...terlibat dlm preparation utk dinner kilang aku...aa,betol...mmg aku nga ber-acoustik dgn bos2 aku tp,mane der skandal..cik bal neh,lelebey pulak menabur kata2 berunsur plastik...hahaha

ekcelli aku mmg XMAU join dinner ni sbb mmg xde mood nak join...tah nape,aku mmg xmo sgt gi...tp sbbkan tanggungajawap,aku pon pakse rela stand by la..memule jd back-up je utk preparation tu,skali kene jd lead lak...ngaaaaaaa....xpe la,pahle2...

bla-bla-yada-yada
maka,smalam la final day nyer...sume bjalan mcm biase,prektis sensiang,ngan show betol mlm tu...

cume nak aku critekan ni....
AKU NYER DUNIA TERBERENTI BEBERAPE SAAT...aku yg agak bad mood smalam sbb penat,pas abeh show,ade sorg mamat team tv3 ni...bertembung mata ngan die...yg mane muke nyer time tu br aku sedar die tersgt ansem...say hi,then appreciate aku nyer efford utk show tu...
mmg terberenti mase kejap tu gak...
he just show me 2 thumsbs up and hi-5!aku yg dr xsenyum trus tersenyum sambil reply balik hi-5 die...perghhhhh~~~~~


end.

tatau name die.
tatau die wujud ke x seriesly.
tatau mane nak cr.

hahaha

officially angau start smalam sampai la-ni and most probably akan berakhir angau esok kot sampai aku da xigt muke die.

ye lah.
kene pasrah,mende aku xjumpe da beliau.
ekcelli ade gak melilau sblom majlis smalam abeh,kunon nak la say thanks ke ape ke,buat2 ala2 tanye tandas kat mane ke,tp sampai kesudah xjumpe2...so,kompom ah end situ jek.

oi!!!
xleh ke mase diputarkan balik ke ketika tu?
series rs bahgie sekejap.

hah.

No comments: