Sunday, January 04, 2009

hisashiburi no surprise

xbrape camtek lak gambo aku amek gune tepon ni...ni stroberi br petik smalam nih!gebu2 je sume...kat bilik still ade 2 pack lg xabeh...straberi ni telah membuatkan aku tersenyum tgh2 malam,even nga taip ni pon senyum gak...

terkejot smalam tetibe kiyoshi-kun tepon aku gune si syonin nyer tepon...die br balik dr kg die kat kumamoto...dienyer famili adelah penternak starberi,so...sbbkan aku ade la dok sembang2 suh die ks aku starberi klo die balik kg kan sblom ni...aku pesan kat die nak byk2 pastu nak gemok2 pastu nak yg fresh dan paling penting kene FREE la...kat jepon ni kan buah2 die mahai nak mampos...satu pack straberi bleh dpt ayam sekor halal tau!aku xde la mengharap sgt die nk ks..skali smalam mmg betol2 die kasik...

dr kumamoto,trus die drive gi umah syonin mintak syonin tepon aku dlu sblom die anto kat aku...sanggop die gi kejotkan si syonin yg tido sbb nak suh syonin tepon aku!da la umah die i.e tpt die keje kat usuki sane(dr oita sejam lebey)...sanggup die drive jejaoh smata2 nak anta stroberi...melompat aku gembire!mase ks tu,sempat die melawak..sementare awak kat jepon ni,sy akan gemokkan awak dgn straberi!!!cheh!

kiyoshi ni drummer yg sgt pemaloo...kenkadang aku tulong jd vocal utk band die,kdang tukang defent die ble sume dok buli/usik die ni...dan aku gak merangkap sbgi manager die utk kesah perchentaan die ni...hahaha...tp,aku pon kadang buli gak die ni...pape pon...aku sgt la terharu dgn surprise die ni...

stroberi pon stroberi lah!hahaha

No comments: