Monday, August 25, 2008

red is the new black?!

minggu pas aku dgn xsengajer nyer telah TER-membazir dgn membeli kasot yg aku rs patot jgn bli di kale sesak-sesak ujung bulan kan...tp biase la...alasan sesak tu xcukop kuat nak mengatasi rs nak mmembeli kasot tersebot...hahaha..bungok!

ntah camne,ble letak kasot yg aku bli kat rak kasot aku tu(erm...xmo tunjok psl sunggohla xtersusun),baru aku terperasan..rupenyer byk gak da kasot kaler MERAH kat rak tu..fuyyo!aku ni suke gak merah yek?*aku ckp sorg2* 1st time brani beli kaler ni...ni time 1st year dlu rsnyer aku bli..still elok lg,tp jarang da pakai skang sbb tatau pesal..mungkin sbb da agak burok kot rupenyer skang...hahahabli sbb rege murah awai tahon ni...lagipon cumel..aku gemo pakai kasot loffer dr sport shoe xpon sniker...senang nak sarong-tanggalkan...ni pon da mcm nak hancor da depan die sbb aku slaloo sgt pakai...
eheeeeeee...yg ni aku dpt prezent dr cik bal...br pakai 2 kali...wooo..sayang nak pakai wooo(bleh?)ekcelli aku da lame jeling kasot ni kat kedai satu nih...tah pesal aku xbli2..skali mase beshday aku dulu dpt lak..wahhh..gumbira den!yg ni lak aku rembat sbb bal ckp "ko xnak,aku amek."kunon nak cr slipar sbb nak gi camping,skali nampak kasot ni trus terjojol mata nak bli gak yg ni..hmm...seb baik rege die murah sbb derg nak abeh kan stok...aku rs kasot ni bakal rosak dlm mase 3bulan dr skang psl ianyer selesa...

dlu,aku suke kate kat opah aku.."opah ni suke sgt merah..sofa merah,langsir merah,kapet merah,baju merah...kang merah mate kang"..naaaaaaaaaaa...i am eating my words rite now..hohoho,rupenyer aku pon cam opah aku kot agak nyer,tp xsedar diri...

nak kate aku kaki shopping xder la KAKI sgt...ikot kondisi duit ngan keadaan la...slaloo nyer bile niat nak membuat shopping-terapi...last2 xbli mende pon sbb xde yg aku berkenan..klo xde mood membeli tu lagik la...aku pandang dgn muke bodo je kat brg2 yg patotnyer/mesti bli...

smalam aku br balik dr camping ngan oita famili kat nabeoka...oowhhhh~ xde snap2 gambau pon...yg ade slaloo amek gamba pon si afif ngan 2org lagik perempuan chamtek oita ni ha...aku xbrape plak nak bergamba-gambo...nnt la,kot ade dpt gamba dr afif aku tempek la...

ok guys.challooo!

1 comment:

Anonymous said...

mashu,
RED is pedas! (translate as: HOT)

nk tau kenapa cili itu pedas
sebab die kaler merah:P

tetibe gatal nk bg komen..pdhal xde menda je nk komen...saje2 nk memriahkan komen box ko nih..senyap ajeks 2,3 ari nih..