Tuesday, May 20, 2008

isk!

kerana mende alah ni...aku da pissed off dekat 3minggu da(masok minggu nih!)...kerane mende ni gak la...jari telunjok,jari kecik kiri rs pedih(biase la,amatur)...pasal la susah beno nak ikot mende tauge neh nak!!!pasal mende ni asyik xpat jek,die bleh menyebabkan aku jd bengang selame sejam lebih tak pon,kenkadang setgh ari tau...aaa....bile nak lepas ni~~~~?da la skang,ari2 bz aku da nak bermula...repot,zemi,jikken...nak curik mase utk mende tauge ni agak la susah sket....
isk...rs cam nak gigit2 je kertas ni!da la,si syonin tu ckp,kite prektis mende ni sampai dapat...aaaaaaaaaa~~~ lagik sebolan le nak ngadap mende ni?aaaaaa....bunyik yg kua pon da la slow..sebijik2 lak tu...mmg xsame bunyi cam syonin main...hish!bile nak dpt nih?!!

********

ekcelli crite diatas adelah utk menerangkan betape xde nyer citer menarik utk aku taip kat blog skang ni..idop aku telaloo biase nak die critekan(hahahaha)...
guys....
keep your brain healthy yeh...
(pasal pale otak aku xbetol skang...hahaha)

No comments: