Saturday, July 14, 2007

taufan-dtg-lagi-eh-eh


rs cam awal pulak taufan ni dtg serang oita tahun ni...hmm...agak nyer sbb asyik ujan je sejak 2-3 minggu neh..geram sgt kut..tu yg trus taufan..hahaha..memandai je aku wat teori.tp taufan ni x ah sekuat taufan cam yg penah aku alami tahun2 lepas...sampi berguyang2 umah aku siap,aku rs sliding door umah aku tuh cam nak tercabot je sbb angin kuat sgt.tp ni br taufan no 4.ntah2 ade lagi kuat nak dtg...hmm...hrp2...xde ape2 yg x-di-ingini blaku....

sepatotnyer ade klas ari sabtu cenggini,tp sbb kan aku menjadikan taufan ini sebagai alasan,maka,bercuti la aku.hikhikhik....pastu,igt kan dpt ah ke machi berjumpe shonin utk melakukan `mende yg dijanji kan`..tp,sbb kan taufan ni..densya sumer stop...hahaha...fuh!makbol doa...(aler..aku xikhlas nak gi,tu pasal aku suke...;p )

smalam....akhirnyer lepas gak lab repot aku kat suchida sensei....hohoho...berkat pertulungan senpai terhormat....aku berjaye gak la..walopon ade adengan lawak ngan sensei aku buat..sampai sensei tuh gelak je tgk aku duk nak terang mende ape die tanye,pastu aku terkantoi kan si peyek depan sensei..kihkihkih...ekcelli smalam jumpe 2kali..yg last time jumpe tuh...dgn muke yakin nyer aku terang kat die,tp salah...hahaha.. sensei geram kut...trus die ajar aku...then,die amek je la repot aku pastu kasik cop mahal die(xdpt cop ni...maka x selesai ah lab repot aku..kire cam..dpt cop tu kire pass ah)...kihkihkih...kenkadang muke confident-lawak aku neh menjadik gak ek... ;p

kat player lagu tuh,aku da tuko lagu br.ntah tersuke plak lagu neh..padahal lama da dlu dgr...skang neh ter-excited lak dgr sambil terjerit2 even bal duk umah selang sblah leh dgr..hahaha...nnt aku buhsan ngan lagu neh,aku nyanyi lagu lain ah bal.

pe lagik ek nak membebel?

xde kut.
till then.

No comments: