Sunday, July 15, 2007

langit biru dr teratak ku~~

aiseyyyy...lawa pulak langit 1 day after taufan smalam...xde la kuat sgt pon taufan smalam..tp tgk brite pagi td ade 2org maut kat kumamoto..dan ade la beberape yg cedera..teruk gak kat negeri bawah...byk umah yg hampir2 runtuh...
maklom je la...

jepon neh salah satu tokucyo(simbol kut makne die...hahaha..tibai je la) die,bukit2 ngan gunung ganang...so,byk la umah2 dibina kat atas bukit,kat lereng2 bukit yg kenkdang tgk giri-giri(cecukop je) je kat lereng bukit...heh.even umah aku nih pon bebetol atas bukit...kenkadang,mengah2 aku panjat bukit neh klo kua berchanda-rie kat machi...

gambo tu aku snap dr teratak kechik aku ni je...tetibe rase sungguh ceria lak arini sbb x ujan pastu dpt basuh baju!!!gembire je aku sidai baju td..harap2,arini bebaju itu kering dgn garing nyer...hahahaha..mende bahse aku ni...
korg perasan x,asal la 2arini aku seperti tidak sebuk sperti lazimnya?
yaaaa...kerana aku tidak mempunyai sebarang repot lab utk disiapkan...
aku amek keputosan!
2arini aku nak melepekkkkkk je...xnak wat pape!

sbbnyer...

stat minggu depan(esok la mule sbb esok isnin)....aku da kene bertungkus-lumos utk xm final plak...ayakkkkkk!!!sunggoh tidak ku suka!da la jadual paper x cantek lansung..packed sgt!ni sume gara-gara HASHIKA(demam champak yg digeruni pendudok jepon)...huh..klo x cuti emergency sminggu aritu kan ke xjd cam skang...eh.emosi plak.

tp.
aku nga buhsan skang.
nak tgk muvi,aku maleh nak dL(aku hanya akan download satu2 citer kat torrent klo bebetol aku nak tgk citer tuh,then pas tgk,aku delete)..merayap kat utube..da nak termuntah da...tgk muvi2 online...hmm...tatau nak tgk citer pe...

isk.
hima.
(kyou dake dakedo ne~~)

2 comments:

Anonymous said...

ohoh.. hima eh..

tu lah..bile bz nk hima..bila hima nk bz lak..XP

AbGJaS said...

Hi Mas,
Alhamdulillah, Mas baik2 saja nampaknya.

Mas, angkat jemuraaaaan, hujan dah turooonn!!