Sunday, September 23, 2012

menembak target.eyh.


so.here i am, sedang berpegang pade quote yg ini.

dr 100% news yg diterima,aku jadik bimyou pulak skang nak accept ke tidak.dlu beria sgt.skang hammek!die cam 60%-40% pulak.

baru rs mcm i am gonna stuck my self dlm 'tin milo' yg ditelangkupkan,yg rs xde org akan gune dan tegakkan balik..tetibe..tada...ade org da gerakkan die tp sbb da melekat lame,die cam susah nak biarkan org gune.
ok.example yg complicated yg mcm org susah nak paham.hahaha..aku pon xberape faham mende contoh yg aku ks ni..sebenarnyer.hahaha

ma...berbalik kepade crite td la kan.
aku da jd kurg pasti da ni.
60%:menembak target
40%:tgk target dr jaoh sbb sdg cube get used dgn ape yg ade.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!aku benci keadaan ini.
lepas aku post ni,mesti ramai kate,
'intan/mas mende ko merepek kat blog tu?'
haha..guys,aku belom bleh reveal lagi mende ape yg aku dok bebel ni.belom boleh,until aku sure dan settle kan few things dlu.
i am on a misson.
chewwah.
eyh.bukan pasal cik 'aw' la...(die tu masuk dlm ketagori target lain..hikhikhik.gatai)
ni pasal target.
life/live target.
sesuatu yg mungkin akan membuat kan graf idop aku naik turun balik mcm dlu.

OK.sile buat tekaan.
start now.
jawapan nyer aku kasik ujung tahun ni eh.haha

1 comment:

cikhajar said...

kensyu kt nihon desyou.. taraaa.. btoi kan.. sila blanje pizza