Sunday, August 26, 2012

salam lebaran 2012

ok.here goes my update bloggy...

(1)
this year mcm rase graf life aku kejap naikkkkk kejap turun then..tuuuttttt...tuuuttttttt...statik di level tgh2.uih..bosan duh..memule ade drastik perubahan disebbkan oleh certain sweet and bitter peristiwa..pastu trus..biase je..adoi...

(2)
baby baru?xjadi...check out that there's more to loose than dpt benefit.maka,aku pendam je la hasrat hati...maka,vivaE biru gelap tu yg bercalar balar dgn sport rim yg berlubang sebijik(sbb kene curik,chait!)...kekal menjadik baby ku

(3)
yes.aku da jumpe dia.secara live.xde la mcm sebelum2 ni sumer atas angin tp xnampak rupe sebenar secara realiti. impression;we'll get along just fine.aku rs..but THEN.*pooft!*things turn out mcm pelik.dan aku pon start la perasaan syak wasangka aku..dan TADA~...beberapa scene terkantoi pon berlaku.demo,alhamdulillah,berkat pengalaman lalu(ceeewah)..xde la terok sgt...thanks cik bal and kak ja membantu aku dikale gloomy day.Tapi,kata kak ja,xleh tahan: berushalah dan terus berusaha sblom mengalah... dan cik bal words:klo pk negatif means ko doa bad things happen,so,pk lah  positif.
YES,i am right now.positive dan terus berusaha sblom mengalah.

(4)
new people,new management with maybe sucks thinking.heh.ya allah,permudahkan la keje hamba mu ini.jgn la aku jugak jd sucks mcm mereka (T-T;)

(5)
hehe...ni crite lawak.(pada aku)..rupenyer..aku ade secret admire!!!!dem!dem!dem!beliau ade lah sgt dkat ngan aku tp aku tatau.(sblah rumah).sejak kecik tu wooo..tp zannen.baru je tunang dgn org lain smlm...mak die ckp,die igt aku xpandang anak die,so,die suh anak die melupekan hasrat perasan terpendam tu kat aku...haha..dem!series,aku nak gelak.patut la,sejak kecik die semacam je ngan aku.pemaloo dgn aku yg lain mcm..maji,maji kelakar...aku gelak sbb xsangka sgt...menurut the mother,aku ni jd pemangkin smgt anak die blaja rajin2,,cri keje best2 nak ks setanding aku...adeh.mmg la..tp zannen,xde jodoh.aku doakan terbaik utk jiran aku ni.--->xsangke aku ni ade gak saham yek,haha (btw,anak die mmg ansem,kacak.mude dr aku ekcelli.dem!)

(6)
soalan: is it sgtttttttttttt memalookamn klo perempuan meminang lelaki?
jawapan: dak aih.klo da lelaki tu lampi sgt,better si pompuan bertindak.tp mmg brani mati la pompuan tu sbb die kene buat pengakuan dgn parents die yg sure terkejot (ape ke giler,kate org perak).kene mintak tolong parents die gi pinang the 'lampi' lelaki dan kemungkinan BESAR,lelaki tu reject yg akan memalookan muke parents dan pompuan tu sendri and last,loosing relationship with the lampi lelaki.aku sgt RESPEK sama you pompuan!sbb aku sendri pon x cukup mampu jd camtu.(ke mungkin akan jd termampu?..only allah yg tahu)

(7)
tolong la doakan yg terbaik utk aku yer korang.jodoh,rezeki ,kesihatan dan kekuatan iman.
dan juga,aku doa kan yg terbaik utk kamu kamu semua...

(8)
mcm byk update pasal jodoh la bloggy.apsal?owh..aku rs stage umur aku skang ni mmg byk akan pk pasal ni kut.ma,at least ade gak aku crite sesuatu kat bloggy,ye dak?

2 comments:

bal said...

cyaiyookk ganbatte mas!
btw aku da tau da cerita ko..hahaha

err_quek said...

Hahaha...ko mestila sentiasa tau crite aku..ye dak?