Sunday, January 02, 2011

listing 2011

1)saving(hahahaha....hahaha...hahaha)
2)amek cuti straight 3 hari dan off to any place yg ade beach....(depend kepade kondisi duit )
3)berenti amek music class(ok,yg ni mungkin susah sket)
4)try menjatohkan air muke jumpe takahashi-san utk ikot die keje kat jepon
(ok.yg ni pon mcm mustahil)


yer,yg atas ni bukan azam...ni adelah perkare2 yg klo boleh aku nak buat dlm tahun ni....yg no4 tu ekcelli adelah salah aku yg bungok tahpape kerane telah menolak peluang skali dlm idop dan aku tgh pk camne nak dptkan balik yg mungkin xkan dpt dah!huuuuu.....
series aku nyesal.nyesal dan nyesal tolak offer pakcik ni...da die tanye timing aku nga serabut kat kilang...mmg la jawab pon cam serabut...igtkan joking2 jer..rupenyer series!!!argh!!!!aku da lepaskan peluang balik nihon balik camtu jeeeee.........aish.

ok.lupekan kisah yg itu.

td byk mende aku nak crite dlm blog ni..tp tetibe ilang plak idea2 itu sume...nnt la sambung balik...till then.

happy belated new year intan maslinna!

2 comments:

Anonymous said...

waa mau pegi jepun jugak~~ T_T

-junior seratas spm'03-

err_quek said...

hello junior!!!
nak gi jepon?bleh2...bebile pon bleh..asalkan ade duitnyer..haha...once,u set to go there and wanted buddies to go with,ahah!sile bg tau sama saya ya...asalkan sume kos ditanggung percuma...hohoho