Saturday, February 21, 2009

sketttt je lagi!

lama xapdet eh...skang kan final year..so,bz ngan menulis research sotsuron(final tesis),memahami research sendri..pastu menyiapkan diri for the upcoming final prezentation...aishhhhh...lagi sebulan...(tetibe terase sayu T~T; )
ok..apdet sket mende yg blaku sampai arini...dlm sebok2 tulis tesis (plus,ngan kaki yg terhenjot2 ni) aku join member band gi ala2 camping kat kumamoto mase 13-14hb...yer,aku tau...adelah agak mcm melampau gi bersuke rie bile mane sepatotnyer kene risaukan tesis nak anta 18hb tu..tp yg ni mmg da plan sejak tahun lepas lagik...even tarikh sume aku ngan syonin yg tetapkan...lagipon plan camping ni pon sbb derg nak spend mase ngan aku sblom aku balik mesia (sob!sob!)...adelah agak mementingkan diri sendri la bile last minit kansel kan...maka,dgn rs riso yg mendlm aku pon gi gak....ekcelli xde la camping beno sgt pon...ni camping version tido lam banglo dlm utan...cantek umah die...tpt ni tpt si aou-chang slaloo dtg ngan famili die...so,kire mmg die la yg setel sume mende spanjang kitaorg kat kamamoto ni..aku xbrape nk enjoy sgt la kat sini,psl dlm pale otak dok tringat ronbun yg ade sket lagi nak di seiri-kan(susun)...alhamdulillah...dlm xbrape enjoy tu,sronok gak,pas ade la beberape mende menarik yg blaku... =)

************************
apdet psl kaki ni plak...
yes!aku kan degil org nyer...kan ke kaki aku tu kene balotkan...ekcelli aku x expek la kene balot kaki ni 24-seven camtu sampai doktor tu kate xyah pakai kan...so,bile aku rs cam kaki aku da ok sket(da xsaket kan) aku pon dgn besh nyer bukak la balotan pastu xpakai la dekat seminggu kot..hehehe
skali,this week aku kene tepon dek doktor tu suh dtg spital sbb die nak chek ngan aku nyer gib da siap..huwah!maleh betol nak gi balik kan(biase la,aku kan)...aku abaikan la memule...skali esok nyer die tepon lagik soh dtg gi gak...wah!aku pon gi la kan...dlm nga sebok2 nak siapkan tesis nak anta esok nyer...seb baik doub xbz...hehe
bile gi spital..aku yg bongok nyer...gi melapor diri tanpa pakai balotan tu...so,dr dpt tau..kene marah ngan doktor!!!lama tau aku kene lecture ngan doktor sbb aku bukak balotan kaki tu ngan x pakai ubat die kasi...hehehe..ye la,salah aku kan...tu pon aku agak bernasib baik sbb tipoo ckp aku br 2ari bukak balotan...klo aku ckp da sminggu da..harus kene marah lagik terok!
maka,seperti gamba diatas,aku kene pakai surpporter tu sampai la dr kate xyah pakai da!series kaki xsaket da,cume ade la problem lam kaki tu,so kene pakai mende alah ni nak betolkan lam kaki tu...hu~~masih terngiang2 ngan terbayang muke bengang doktor tu marah aku yg degil ini...
bile pakai mende alah tu,perjalanan aku tersekat..slow giler jalan...cam mende ni tarik kaki aku suh jgn jalan laju2!hu~~~

xpe2..disebbkan aku nak baik...aku akan cube dgr ckp doktor!
ya,mari berusaha utk kaki yg sehat dan happyou berjalan lancar!
yoshhhhhhhhh shaaaa~

1 comment:

Anonymous said...

Salam alaikum. lama tak menjenguk dairi cik mas kita ni. Terkejut pula rasanya tengok kaki sudah menjadi batu. Semakin nakal! ahha~

Ganbatte! Selamat membuat thesis akhir tahun! Good luck! Biar kaki begitu, jangan jadikan ia pisau yang memutuskan semangar!

Fightooo- oh!!!