Monday, July 21, 2008

mari berenang-renang di lautan yg cetek (psl aku xreti berenang la)

sunggoh buhsan minggu ni...series!aku terlampau hima(xde keje nak wat)...minggu pas abg senpai aku ade ajak aku wat experimen skali jek...pastu trus xde mende...ari ni,cuti laut...kire mmg sah la aku xke skolah...

dlm pade xde mende nak wat ni..bleh x aku terase riso sket...bukan pe,bile da xbuzy ni...aku mcm rs akan tibe ari yg aku bz xhengat akan dtg xlame lagi..mase tu aku rs aku kan bz sampai rs cam nak jerit kuat2 sbb tensen bz sgt...isk...riso plak aku...bukan pe,da slaloo sgt mende cam tu blaku...

well..nak crite pe ek kli ni?sejak aku naik final year ni..aku rs idop aku sungguh nyer busan..betol!xtipoo...xde drama yg menarik blaku lam idop aku ni sejak 6bulan kebelakangan ni...hahaha...klo buat graf..aku nyer graf skang garis straight jek; y=x...same jekkk...aaa,byk jd pemerhati,penasihat ngan pemberi pendpt je skang ni...

nak nangis...aku xde plak mende yg disedihkan..nak gumbira bunge2 ala2 swing2...xade sbb yg besh plak nak gumbire lebey2...nak saket ati..hmm..xde plak org tersaketkan ati dgn aku sejak akhir2 ni...nak kaco org..aku plak jenis yg maleh sebok hal org...aiseyyyyy... I NEED DRAMA IN MY LIFE!!!(jerit ati aku secare tetibe)...haha..klo nak ikotkan agak xbersyukurnyer aku ni..org elok2 xde masalah..aku lak nak masalah...bungok!tp tu la idop kan...xpernah nyer puas... :p

ekcelli,bukan xde keje langsung..ade je mende nak kene buat seperti STUDY,cr mende yg berkaitan ngan RESEARCH aku tu..pastu kene prektis 2 ketol utk blan depan nyer live ngan hapal 5ketol lagu yg aku xsuke tuh!!!....TAPI...klo x last minit/keadaan memakse...xdenyer semangat aku nak wat mende2 itu...

cuti natsu(summer) nak dekat da...aku ade seketol jek paper utk sem ni...hehe..summer kali ni,aku berazam xmo balik mesia...nak menikmati jepon ni sampai aku rs homesick kat batu gajah(ekcelli,mmg tgh homesick nih)...well,bukan sengaje yer xmo balik...ade sebab2 yg xdapat aku elakkan...maka,terpakse la aku memohon maap pade mereka yg harap aku balik this year`s holiday...bukan pe,ade beberape kawan aku nak kawen ade,nak tunang ade...sume menjemput kehadiran aku,masalah nyer,aku plak yg xdpt nak gi...smoga berbahgie yer kamu2 sume :D

owhhhhh..mak aku utk yg ke-berape-tah-kali-nyer..."intan,bile nak ade bf betol2 ni?"...dan utk yg-berape-juta-kali-nyer aku menjawap...
"ntah"

No comments: